Sego

Seg tjej idag. Gjorde styrka med Amanda igår (trevligt), tyvärr så tog den död på mig.Uppvärming i 4km fart och sedan lite spikskor+vikter på det och min kropp har lämnat in. Lite synd för ikväll blir det 10x500 varje sig benen vill eller ej ;) 
Snart ska jag bege mig till ICA och köpa en stor bit leverpastej :D MUMS !!!! Måste ju se till att njuta av allt gott nu innan jag åker. 
 
Snart får jag träffa dessa filurerna igen, tänk att jag tkr om dem så mkt att de tom får ha slagsmål i min säng ;) 
 
 
 
också ett foto från frukostbordet, svårt att få in både katten och mig i samma bild men det gick !!! Dock verkar hon ha lite synpunkter på fotografering på morgonen ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0