Usel vecka

Alltså, känslan när min CNN app plingar till och meddelar att det första fallet av en patient som insjuknat i ebola i USA är upptäckt...i Dallas!!! 
Jag vet att det är minimal risk att det skulle sprida sig här men ändå, bacill skräcken hugger ju tag i en med full styrka !!! 
 
För övrigt har den senaste veckan inte gått som jag tänkt mig alls, fick bryta loppet i helgen eftersom jag fick jättekramp i vänster vad, och har typ sprungit jättedåligt sen dess, hela vänster benet krampar typ så fort jag försöker böja det. Hoppas hoppas det blir bättre snart!! 
Sen hade jag ju alla mina midterms häromdagen och det gick INTE bra, usch och fy vad svårt det var, alldeles förmkt info !! 
Så är på riktigt gnällhumör, även om jag väl borde passa mig för att gnälla alldeles för mycket 😉 
Ibland känns det bara som om huvudet ska sprängas av allt man går och tänker på, tänk om tankeprocessen kunde ha en on/off knapp, det hade jag behövt !!! 
Ska försöka masa mig runt på en distans imorgon, det brukar rensa hjärnan lite också 😊 nu är det läggdags här borta natti natti 😊 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0