Conference

Jisses vilken lång helg det har varit !!! Hade behövt lite helg efter helgen haha 😉 men det var kul, efter 4 års nötning vann vi tillslut och ska nu få våra efterlängtade ringar, som vi nog aldrig kommer att använda men ändå  😊 lite jobbigt dock för jag sprang inte bra, så det var svårt att vara helt nöjd men försökte fira med laget så gott det gick 😊 hela fb har ju tyvärr svämmat över med bilder men ska se om jag kan hitta några som inte tidigare visats 😉


Vi fick diplom för bra betyg 😊



Banan gick i en minnespark för Korea kriget, som att springa i ett museum, lite häftigt faktiskt 😊


Den här fick man runda ...



Och den här 


Svenskor på vift 😊


Random Båt 😉




Coach kommer ändå sakna honom när jag åker hem trots att han är som han är haha 😊
Nu väntar regionals om en och en halv vecka sedan är det färdigtävlat och då ska jag ta en rejäl säsongs vila så det så 😊😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0