Bra Morgon :D

Idag vaknade jag upp och var på toppen humör, kanske för att det är fredag, eller för att jag ska ha advising meeting och planera min sista termin på UTA, eller för att jag ska till kiropraktikern och förhoppningsvis fixa höft eländet, eller för att Malala fick nobels fredspris, eller för att jag är nervös över att gå till Mac ikväll och lyfta skrot, vem vet ? :) 
Det är i varje fall inte för att jag måste plöja igenom ytterligare ett par kapitel av marketing :P 
 
Hehe nu kommer ni tro att det enda vi gör i vår lägenhet är att kolla youtube, så är inte riktigt fallet, men om ni inte sett Malalas UN tal så MÅSTE ni göra det !!
Vi var mycket imponerade av Emma Watsons tal för ett par veckor sedan (läs avundsjuka ;) ) men den här 16 åringen!! står i särklass, vilken brud !!! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0