My sport is your sport's punishment 😊



Nu Ă€r vi i Minnesota 😊 imorgon Ă€r det tĂ€vlingsdags. Hela 6km ska avverkas, och det Ă€r en backig bana hehe inte min starkare sida kĂ€nns rĂ€tt lĂ„ngt men ska bli kul att springa i en stor tĂ€vling. 
Har inte varit jĂ€tte pepp men alltsĂ„ nĂ€r vi kom till banan i eftermiddags sĂ„ bara pirrade det i hela kroppen, Ă€lskar verkligen tĂ€vlings atmosfĂ€ren och bara tanken pĂ„ att jag nu gör mina sista lopp i den hĂ€r sporten fĂ„r mig att vilja börja grĂ„ta !!! 
Även om var sak har sin tid och jag kĂ€nner mig ganska klar hĂ€r borta sĂ„ Ă€r det vĂ€ldigt fĂ„ upplevelser som kan mĂ€ta sig med ett college Cross country lopp👌 

Formen i övrigt Ă€r ganska god, men körde bana i lördags och 1000ingar i tisdags sĂ„ vaderna gnĂ€ller lite, hoppas de kommer pĂ„ andra tankar imorgon 😉 

Föresten jag mĂ„ste verkligen bli bĂ€ttre pĂ„ att uppdatera bloggen, Ă€r ju nĂ€stan ensam svensk hĂ€r borta nu och Emil trĂ€ffar jag ju inte sĂ„ ofta. Jisses vad man tappar svenskan, eller iaf skriv sprĂ„ket, kan inte stava till nĂ„gonting och formuleringarna blir vĂ€ldigt mĂ€rkliga emellanĂ„t. Tur att det finns Skype och fb sĂ„ jag fĂ„r trĂ€na lite 😉 sen Ă€r ju inte engelskan den bĂ€sta heller sĂ„ just nu kĂ€nns det som jag inte kan uttrycka mig riktigt pĂ„ nĂ„got sprĂ„k...tur att man alltid kan skratta, coach sa idag att han hörde var vi var hela tiden för att jag skrattade...tur att man Ă€r till hjĂ€lp med nĂ„got 😉 

Dags att sova lite nu,
Wish me luck tomorrow 😘😘


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0