Bra avslut på dagen :)

Halloj, det blir inte tätt mellan uppdateringarna här inte, lite svårt att få tiden och motivationen att räcka till, men idag så ;) 
Hade en usel start på dagen, löpningen går inte alls som jag vill, och idag kunde jag inte springa 1kare under 4min, sprang typ 50 sekunder långsammare än vad jag brukar. Försöker att tänka positivt att det måste lossna snart, men det är svårt ibland när det går sååå dåligt och ingenting känns bra. 
Som tur var har jag världens bästa pluggkompisar. Haha vi har så sjukt kul, så trots att jag gått och deppat lite imorse så har jag spenderat de senaste timmarna med att skratta så jag får ont i magen. Framförallt efter kl 7 för då är all koncentrations förmåga som bortblåst. Tycker det är så härligt att trots att vi kommer från världens alla hörn, Sverige, USA, Mexico, Saudie Arabien, Serbien etc och trots att alla är olika åldrar och har helt olika bakgrunder så kan vi ändå sitta och flumma runt hehe "plugga" tillsammans :D 
Alltså den här videon fick mig att dö av skratt, det blir ännu roligare när man är trött ;) men åååhh så söt :D 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0