Mile repeats

Dagens lärdom, en mile är MYCKET längre än 1000m. Imorse var det dags för första riktiga syra passet. Vi brukar alltid köra tusingar men i år började vi alltså med miles. Ojojoj vad jag blev trött. Mina ben var som tunga stolpar redan innan passet och eftersom jag inte visste vilken fart som gällde körde jag ju på tusenmeters farten...det kändes efter 1100m ;) Men det gick ändå förhållandevis bra och nu är jag inne i min lilla löparbubbla :) Springer runt uppe i mina fluffiga moln hela dagarna och har svårt att koncentrera mig på något annat. Fast har faktiskt fått gjort en väldig massa plugg idag mellan passen så jag är helnöjd :) 
Nu ska jag kolla igenom min accounting en gång till hehe men först en liten träningsvideo ;) 
När man tittar på det här så ska man kanske inte klaga över ett par miles :)
 

Watch more videos on Flotrack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0