En liten update

Dags för en liten uppdatering mellan dagens classer 😊 var ju ett tag sedan så mycket har hänt. Först och främst så gick regionals typ 1000 gånger bättre än jag trott 😊 var väl inte ett strålande resultat men med tanke på hur säsongen utvecklats så var det skönt att få ett godkänt sista lopp, nu är det slut, svårt att förstå men det kommer väl nästa år när allt startar igen och jag (förhoppningsvis) är hemma 😊 
Sen har väl allt flutit på, har ju inte en jättetuff termin, haha nästan så man blir lite besviken, man går liksom och laddar för att det ska bli jobbigt också blir det inte så tungt som man trott, men lite skönt också så har man tid att fixa med allt annat (och Skypea, icke att förglömma) 😊 imorgon har jag min sista presentation, sen har jag ett marketing assignment kvar innan det är dags för finals, och om mindre än tre veckor är jag hemma 😊😊 whoopie !!! 
Läste föresten det här härromdagen... Tycker det låter högst oroväckande 😉😉




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0