Trött tjej

Hejsan hoppsan 😊 
Tänker varenda dag att ikväll ska jag uppdatera bloggen hehe sen kommer jag hem och är helt slut också blir det bort prioriterat. 
Men idag känner jag för att klaga lite så tänkte att ett inlägg passar bra😉 
Nu är klockan 9 och jag kom precis innanför dörren, började plugga kl 8 imorse, vilket innebär att jag suttit med näsan i böckerna i 13 timmar (minus en halvtimme då jag pratade med Anna 😊) men ändå, och jag är inte ens klar. Nu är jag så trött att jag inte vet vilket ben jag ska stå på hehe hade min ekonomiclass  sist och alla siffrorna bara hoppade framför ögonen på mig, hehe som tur var så var alla andra lika trötta, så vi satt mest och skrattade hela lektionen. Vår lärare tyckte tydligen det var så illa att han var tvungen att ta en paus. Vi fick då lära oss att räkna ut vad chansen är att man fyller år på samma dag som sin blind date om man nu skulle få för sig att gå på en sådan...allt ekonomi snack är bortblåst men den formulan stannade kvar så om ni känner att ni vill veta oddsen så är det bara att fråga mig haha 😉 
Helgen som gått var annars mysig, blev en massa kvalitetstid med mina rummisar och lite plugg såklart 😊 dessutom har jag köpt en ny klocka (forerunner 10) så nu kan jag hålla koll på hur långt jag springer hehe träningsloggsnördandet har nått nya nivåer 😉 
Har förövrigt hittat en ny spotify lista perfekt för plugg :) Afternoon acoustic heter den, mysmusik :) Antar att jag borde sätta ihop en egen lista men har så svårt att bestämma mig, så då blir det en salig blandning, sen lyssnar jag ändå inte på den eftersom jag sällan vill lyssna på typ titanic soundtrack och david guetta samtidigt hehe beslutsångest :) 
 
Lite problem med bildtekniken som vanligt men lyckades iaf få in en del :) 
 
Nya klockan, nu matchar jag Gabby. :)
 
 
Som förövrigt fyller år idag :) 
 
 
Hittade ett foto från förra helgens tävling, på lördag springer vi igen, 6k i Minnesota, men det får vi ta i ett annat inlägg ;)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0