Spindelbett...

Såhär ser min fot ut för tillfället...

Får köra i mina lättisar nu ett tag, de är de enda skorna som foten går ner i. Orsaken är då en spindel liten som en myra, hur kan ett så litet kryp göra så hela vristen svullnar upp undrar jag haha grrr 😁 
Hoppas det lägger sig snabbt så jag kan springa på lite, kroppen känns lite bättre så nu vill jag träna, dessutom så är jag tydligen tvungen att gå till healthcentert om det inte blir bättre imorgon och det har jag inte tid med så hoppas det blir bättre med lite sömn😊 
Helgen har gått himlens fort som alltid och imorgon har jag mitt sista prov på ett tag, eller ska lämna in en hemtenta på tisdag men är nästan klar så det känns ganska bra 😊 sen laddar jag för conference nästa helg och regionals efter det 😊 
Hoppas det kan rulla på fort nu till jullovet för jag är sugen på att komma hem och fira jul 🎅
Avslutar med en bild från förra helgens bravader 😉





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0