Gnälligt värre

Idag har väl inte riktigt varit min dag, eller allt kunde gått sämre än vad det gjort men saker och ting klickar inte riktigt som jag vill heller och då blir jag gnällig 😉 hehe distans rundan i morse gick bra iaf 😊 vi körde distans och Ashley sprang rätt in i världens största spindelnät. Fy för alltså haha parkarbetarna undrade nog vad som hände när 9 tjejer kommer utrusande från trailen skrikandes kl 6.30 på morgonen 😉 hehe jag vågade smyga tillbaka och ta en bild på spindeln hehe man ser inte så bra men ändå ...



Sedan har jag varit på lunch seminarie om life after sports för alla seniors, som om vi behöver mer information... Men det var gratis lunch så då får man väl stå ut. Annars har det varit hard core plugg hela dagen. Vi hade ett quiz idag, jag räknade ut att jag spenderat över 20 timmar på eländet, quizet bestod av 2 frågor och jag missade en. Alltså 20 timmar för ingenting grrr, tror iofs inte att någon annan klarade eländet heller så tycker man kan dra slutsatsen att det är quizet det är fel på 😉 nu är jag bara glad att dagen är över ska njuta av 8 timmars sömn och hoppas att morgondagen blir bättre 😊😊 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0