Update

Hejsan hoppsan, 
Inte så mycket till uppdateringar här inte, men det är mest för att det inte händer så mycket. Allt har sin lilla gång, träning, skola, plugg, äta, mer träning, sova.. repeat. Men det är ju då jag trivs som bäst så det är ju skönt det. Dock har jag en höft som klyddar lite så träningen går lite halvdant just nu, var hos en kiropraktor igår och satan i gatan vad det lät när han knäckte, men kändes rätt bra efteråt. Dock hade jag fortfarande ont i morse så nu blir det vila som gäller, blöö!!! 
Samtliga träningsplaner går lite trögt just nu, har ju varit inne på att åka till SA hur länge som helst men nu verkar det som att resan inte blir av. Jag som ville fira jul med lejonen, men antar att det får vänta ett år till!! Längtar ju alltid hem när jag är här så antar att svensk jul inte är så dumt det heller :) 
Har inga roliga bilder att bjuda på så kör på ett gammalt favorit lopp, snälla låt mig få vara i form och springa snabbt snart igen, detta är inget kul. Kan förövrigt inte fatta att jag springer mitt sista conference cross country lopp om typ 3 veckor. Kan ni fatta att det gått 4 år, det är inte lite galet det !!! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0