Lååång dag !!!

Ikväll är jag på ett fruktansvärt tyckasyndomsigsjälv-gnäll humör. Klockan är halv nio och jag har varit uppe sedan 5 och inte haft en lugn stund på hela dagen. Det är kul att springa och att solen skiner, men jag förstår ingenting av mina classer...och då har vi bara gått igenom syllabusen (kursbeskrivingen) idag :/ 
Känns som en stor bergsbestigning där det inte riktigt finns ett lämpligt ställe att börja klättra på. Jag behöver ett jullov till !!!
Iaf hoppas jag att det ska bli lite bättre imorgon, då har jag bara en class så hinner fixa en massa som inte hanns med idag. :) Nu ska jag plumsa isäng. 
 
Jag saknar dig !!!!!
 
 
 
 


Kommentarer
Pierre

Saknar dig mer <3

2014-01-14 @ 23:08:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0