I´m back

Oki, nu var det länge sedan jag bloggade. Officiellt länge sedan. Så längesen att adressen till blogg.se inte en ploppade upp i webbfönstret när jag skrev de första bokstäverna, utan jag var tvungen att fylla i heeela adressen, tungt. Anyways, I´m back in business. 
Ska denna termin försöka att vara liiiite bättre på att blogga än föregående. Har varit lite svårt att motivera sig mellan, skola, träning, och resor till diverse tävlingar. Hoppas dock det ska lugna ner sig lite i vår. 
 
På lördag beger jag mig tillbaka till America för att starta min trejde och näst sista (himmel och pannkaka) bansäsong på UTA. Jag skulle nu kunna tråka ut er med en hel uppstats om min fysiska status inför säsongen, men jag väljer att låta bli. Jag kan istället säga att jag är väldigt taggad, första tävlingen går av stapeln om knappt 2 veckor (håll tummarna)!!! 
 
De närmsta dagarna ska spenderas med förberedelser inför resan, så som att få ordning på finanserna, packa, träna och handla lösgodis. Idag går helt in på det temat och fika, träna samt brottas med CSN (ansöka om studiebidrag;) ) står på schemat. 
Ha en bra dag, let´s get to work ;) 
 
Completly random men lite rolig ändå ;) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0