Ojojoj vilken dag !!!

Vilken vecka det har varit, känslomässig berg och dalbana. Började med att jag blev sjuk i måndags, stålande såhär en vecka innan conference. Sedan hade jag två prov som båda gick toppen. 
Förutom det har det varit lite nattsvart de senaste dagarna, jag mår inte bra av att vila ;) 
Anyways idag kändes förkylningen aningens bättre (mina två imaginära köttbullar som suttit i halsen var försvunna ) kvar var bara nästäppan så tänkte att det bar dags att göra ett försök till banpass. Var väl fortfarande lite Depp för kroppen kändes lite sådär. Då pratade jag med Pierre som sa att ett paket väntade på mig och mycket riktigt i receptionen låg världens finaste klocka och väntade på mig :) vilken lycka!!! Bättre födelsedagspresent + alla hjärtansdags present går inte att hitta.
Lite uppmuntran på Skype + klocka gjorde att jag ändå lyckades ta mig igenom 10x300 på ett högst godkänt sätt. Nu var jag alltså på bättre humör än på hela veckan, då kom nästa bakslag... Urinvägsinfektion :/ har sprungit fram och tillbaka mellan läxböcker och toan hela kvällen nu. Imorgon blir det ett besök på health center och se om jag kan få antibiotika. Jag som skulle på middag ikväll, kul att få lämna återbud och säga att man fått urinvägsinfektion haha. Fick iaf lite läxor gjorda ist, det gäller att vara produktiv ;) 
Tycker dock lite synd om min kropp som på eb och samma dag fått utstå styrketräning+ distans, förkylning av grövre sorten, 10x300, och urinvägsinfektion på det. Innerligt tacksam över att conference är bästa helg och inte denna haha. 



Min fina klocka+ en uppgiven toanödig bloggare ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0