Alabama

Halloj halloj !! 
Nu är vi i ALabama, lite småtrötta efter 9 timmars bussresa. Imorgon springer jag 1500m. Förra helgen gick fruktansvärt dåligt, näst sämta loppet sedan jag började college :P Fick soppatorsk efter ett varv, ingen kul upplevelse !!! 
Dock känner jag mig i bra form så det ska förhoppningsvis gå bättre imorgon :) 
Påvägen hit tittade vi på Disney filmen Frozen, hade sett den innan med Pierre men den var nästan ännu bättre nu, den klättrar högt på min filmlista. ;) Sedan dess har hela vårt friidrottslag (med typ 50 pers) gått och nynnat disney sånger hehe de måste tyckt vi var lite märkliga på resturangen ;) 
Jag och Gabi hittade ett bra klipp med en av sångerna, på 25 språk !!!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0