Busy Saturday

Intensiv dag idag !!! Håller på att ta körkort här borta och det är ett administrativt helvete. Efter att jag, emil och coach lusläst vad vi behövde ha med oss till körskolan åkte vi dit. Tror ni vi fick göra ngt test.
NEJ, först måste vi genomgå en online kurs på 6 timmar innan vi kan komma dit och göra körtestet. Kursen är naturligtvis helt värdelös men man måste ändå sitta där och lyssna för helt random kommer det upp en skylt som anger ett telefonnr man ska ringa inom 60 sekunder. Så har totaldödat sjukt mkt tid i helgen och är inte ens klar. Jag som har både accounting och management prov nästa vecka. :/ Enda positiva är att jag har blivit en hejare på att lösa rubrikskub, det funkar nämnligen kanon att göra det parallellt ;) 
Annars gjorde jag en jättebra träning imorse, 5 miles tempo. Förutom plugg har jag även hunnit med ett yogapass, fy tusan vad ont det gör i kroppen, har en del att jobba med där ;) 
Nu är det dags att plugga lite till innan läggdags, har sovmorgon för träningen börjar inte förrän 07.30 :)
Detta är vad våra motståndare kommer se när säsongen drar igång...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0