Säsongsstart, Check

Låååång dag, loppet gick väl sådär, gjorde så gott jag kunde, men supertiderna får nog vänta ett tag till. Trodde jag skulle springa lite fortare, men det var inte jättebra förhållanden, och om jag jämför med förra året var det ändå ok. Idag var det vansinnigt varmt (28 grader i skuggan) och en heldag i solen har tagit ut sin rätt. Nu sitter jag och genomlider Dracula, vi ska läsa den i literaturen, men den ska vara utläst på måndag och jag har läst typ 30 sidor av 400 (opps) så väljer att se filmen ist. Men usch jag hatar skräckfilm (även gamla) så fick ta en bloggpaus ;) 
När vi kom tillbaka från tävlingen blev det en tur till chilis, här har ni även uppfarten till lägenhetskomplexet där vi bor, för er som är nyfikna ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0