Riktig tävlingsdebut

Nu är vår hemmatävling avklarad. Gick riktigt bra !!! 
Hade 4.35 på 1500, önskade mig ett pers men var ju väldigt nära och var inte jättetrött så det finns mer att hämta nästa vecka !!! 
Hehe sedan gick jag och Gabi hem till mig och sov en timme innan vi gick tillbaka till banan för att springa 5000. Hade ingen aning om hur jag skulle springa utan hängde i princip bara med hela loppet, och klämde dit 17.35, det trodde jag inte !!! 
Men fy för vad jobbigt det var att springa 5k på bana. De första 8a varven kändes chill, men sen blev det bara jobbigare och jobbigare och på sista varvet ville jag dö lite. Hade vansinnigt ont i kroppen och tänkte att aldrig mer !!!! 
Hehe tänkte från början bara springa 5k som en temporun och det blev ju ett sjuhelsikes träningspass ;) Nu har jag ont i mina vader, sprang inte i spikskor men benen blev trötta ändå av alla dessa varv :P 
Nu ska jag sova så jag orkar köra långpass imorgon ;) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0