När jag väl gör väsen från mig är det klagomål ;)

Här har det inte hänt mkt på sistone ;) nu har vi springbreak, och lagom till det så har jag åkt på en förkylning. Kände mig bra imorse, så sprang en kort runda, det skulle jag inte ha gjort, för nu ligger jag här med huvudvärk, stenförkyld och tvärstopp. Skulle inte gjort så mkt om det inte var 3e gången i år som jag blir rejält förkyld, och jag ska ju säsongstarta på torsdag :( Starta lär jag ju kunna göra utan problem, men hur mkt träning det hinner bli är mer tveksamt :P 
Men nu har jag ju en hel vecka på mig att ligga i sängen och tycka synd om mig själv ;) Åååh varför kan jag inte bara få vara i bra form ett litet tag iaf, blir så satans hattigt :/  Får väl spara de snabba loppen till senare på säsongen ;) Lite surt för jag slog pers på 200 igår :( 
Random bild...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0