Sommar, älskade sommar !!!!

Alltså idag är det sommar, inte bara lite vårigt utan verkligen sommar. Över 20 grader och strålande sol, inte ett moln på himlen och den blå färgen nästan bländar en. Jag gr runt och njuter och lyssnar på en massa svenska sommarlåtar. UNDERBART!!! 
Det enda som gör det hela lite tråkigt är att jag måste sitta inne och ha brittisk litteratur om typ 20 min. Trodde jag var sen så fick skynda mig till skolan, när jag kom dit såg jag att jag sett fel på klockan och var en halvtimme tidig. Förvånad? Inte särskilt, hann inte heller kolla vädret innan jag gick ut, så går i jeans och skjorta, suck ;) Dealar med tunga problem här haha :) 
 
 
P.S Igår sprang jag 400ingar på träningen och snittiden var den snabbaste jag någonsin haft, är nog i bättre form än vad jag tror :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0