Sjuk...igen

Bedrövad, har känt mig lite hängig de senaste dagarna, och imorse orkade jag ingenting på morgonträningen. Efter min första lektion insåg jag att jag nog hade ganska hög feber, suck !!!! Jag som precis hade hittat motivationen igen, det var typ 2 veckor sedan jag var sjuk förra gången, grrrr. Nu har jag tagit fever reducer och sovit ett par timmar, så nu känns det mkt bättre, fick panik för hade också en inlämning som skulle in idag, inte helt lätt att fokusera, men har fått in den också. Nu ska jag fortsätta tycka oförskämt synd om mig själv och försöka sova bort febern. Åååååhhhhh jag som ville springa bra i helgen och som har längtat efter att få springa ett kortare lopp !!!!! 
 
Igår (bilden) var jag betydligt muntrare, då fick vi nya skor (asnice) och protein flaska, så fort jag blir frisk ska det börja drickas protein ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0