Sjukdoms tillstånd ;)

Nu mår jag lite bättre, hoppas det inte är enbart av Ibuprofen. Imorse kände jag mig dock som en klubbad kyckling. Men nu hoppas vi att det går över strax !!! Kanske kan jogga imorgon eller på fredagom jag inte har feber, ååååhh jag som vill tävla på lördag, antar att det får vänta en helg till, aahh lyckas aldrig tima in mina milelopp. 
Alltså inte konstigt att Americanarna tar mkt piller, min burk innehåller typ en tioårs förbrukning och det är inte som svenska piller heller utan sjukt effektiva...undrar lite vad de innehåller. I bruksanvisningen står det även att man inte ska ta dem om man dricker mer än tre drinkar om dagen, good to know liksom ;) 
Hehe man bloggar mkt mer när man är sjuk och tkr synd om sig själv, synd om er som får stå ut och läsa, men det är iaf självvalt ;) 
Låt mig bli frisk nuuuuuuu !!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0