Rörig uppdatering efter rörig dag!!!

Död är bara förnamnet, en bättre beskrivning är nog totalmanglad och klubbad. Började dagen kl 6.30 med morgonpass, sedan lektion mellan 9.30-2.00 (med enbart 2x10min paus) sedan kl 3 var det dags för träning, efter det var jag och printade en massa saker och sen har jag pluggat, packat upp, och lagat mat.
1000ingar stod på träningsprogrammet, och tro det eller ej men jag sprang mina bästa 1000ingar någonsin !!! Jag som knappt har tränat på en vecka, helt plötsligt så har jag inte ont någonstans och motivationen som jag inte haft på länge är  plötsligt där, vad lite vila kan göra !!!
Hehe min accounting class blir nog min roligaste och svåraste den här semestern :P Läraren börjar med att säga; titta på personen bredvid er, oddsen är att en av er inte kmr klara classen. Detta är en svår kurs och över 50% kuggar. Man bara tack för den. Sen blev det ännu värre, han bara, har vi nga finance eller accounting students här, jag och typ 2 andra räcker upp handen, bara så ni vet så måste ni vara inom den bättre 1/3 av classen på er final för att få ta de avancerade accounting kurserna, om ni inte är det så får ni göra inträdesprov och det är mkt svårare. Jahapp det blir ju kul det här, tror jag underskattat kursen något. Men det är kul med utmaning och nu är det ju "på riktigt", ngt som man faktiskt kan ha nytta av och det gör ju allt så mkt roligare. 
Vet itne om det går att få ngt som helst sammanhang av det jag skriver men men ;) 
 
Saknad <3 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0