onsdag

Tjolahopp, nu ska jag in i duschen och sedan iväg och fika med johanna. Ska försöka hålla mig vaken längre än till 8a idag :) Men det är ganska skönt att stupa isäng varje kväll. Idag har jag suttit flera timmar med ett dataprogram jag fattar nada av, men får nog rätt på det imorgon :) När jag var mitt uppe i mitt mest frustrerade tillstånd (hatar datorer som inte gör som jag vill) fick jag reda på att jag inte är klar att springa innesäsongen eftersom jag inte hade fått ett papper signerat av business department. Man bara whaaaat !?!?! Jag kunde inte fixa det innan jul så hade fått det godkänt av Universitets advicers ist, men det räckte inte. De har tydligen ringt mig under jullovet, men det går ju toppen att ringa till mitt amerikanska nr när jag är i sverige X) Anyways ska fixa det imorgon så förhoppningsvis ingen skada skedd. Nu ska jag hoppa in i duschen och skutta iväg till starbucks. 
 
Har inte så mkt nytt att bjuda på i bildväg :P 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0