Loppet och en glad överraskning

Ja vad ska man säga, det blev väl vaken bu eller bä igår. Heatet jag sprang i var alldeles för snabbt, och trotts att jag lade mig sist så öppnade jag första 400 på 75, och 800 på under 2.30. Det är ju nästan 1500m fart för mig :P Så dog rejält i slutet, men är ändå glad åt att jag höll ihop det så pass som jag ändå gjorde och att det faktiskt kändes så lätt i början, det bådar ju gått för kommande 1500. Dessutom blev det ju ett rejält pers :) (10.13)
 
Nu är jag trött efter dagens resande, men piggnade precis till, fick Världens Bästa Överaskning på mejlen. Kom med i MAIs elitutskott för detta året. Ååååhhhh Vilken lycka, det har jag längtat efter lääääänge !!!! 
Nästa vecka är det milen som gäller, mer min grej och då jävlar !!!! 
Hade ju inte med mig kameran, men snodde vår trainer (sjukgymnast) bild, såhär såg banan ut dagen innan tävlingen. :) 
 
 
 


Kommentarer
Johanna Enqvist

Grattis Hannah!! Så kul att läsa om dina framgångar :D

2013-01-29 @ 22:27:01
URL: http://enqvistjohanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0