IRRITERAD !!!

Ahh måttligt irriterad på typ allt just nu !!! 
Är inte frisk än, men ska ändå springa i helgen och motivationen sjönk precis genom källaren befinner sig någonstans vid magman och jordens mitt. 
Har dessutom precis sett aktuellt, och det gör mig ju inte mindre irriterad. Vilken vuxen människa går och tar smslån för tusentals kronor, när räntan är typ lika hög. Alltså om det är en ränta på 23000% bör man ju fundera lite först. Att det finns en och annan stackare som gjort det i panik för att de inte ser ngn annan utväg kanske går att förstå, men inte de sjukt höga siffror som visas i nyhetsinslaget och inte att folk lånar till typ alkohol och kläder, skrämmande. Alltså seriöst, finns inte pengarna så finns dem inte !!!! 
Åhhh nu ka jag fortsätta vara arg på världen, adjö ;) 
Hem ljuva hem, ta mig härifrån !! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0