Helt död

Nu är jag slut, allt som kunde gå fel gick fel under flygresan och ist för att komma fram i lördags så kom jag fram igår. Sedan sov jag massor, därför har jag legat efter med allt jag skulle göra igår, och idag började skolan. Mina klasser verkar bra och intressanta, lite träigt med brittisk litteratur men annars bra. Det bästa av allt idag var att träningen gick bra, inte ont i knäet och inte förkyld. Skulle köra lugn distans men det blev 55 min snabbdistans :P Flåset finns inte kvar men det var skönt att inte ha ont i kroppen och kände mig stark, kanske behövdes ett par dagars vila. Nu ska jag laga lite mat sedan blir det sängen, imorgon är det dags för morgonträning tillbaka till rutinerna. Berättar om min flygfärd en annan dag ;) 
Om två veckor är det dags att tävla och åååh vad kul det ska bli :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0