Första inlägget 2013

 Då var det dags att lämna lite spår ifrån sig här igen. Julen har varit fantastiskt bra och busy. Har varit i både sthm och nyköping med pierre, nyår var fantastiskt trevligt och firades hemma hos Frida. Nu har pierre åkt till thiland och trotts att det inte ens gått en vecka så känns det som en evighet. Bara 4 månader och en vecka kvar tills vi ses igen !!! Utöver julfirandet så har lovet bestått av en hel det tvbevakning (tour de ski) och många fikor. De sista dagarna hemma ska jag njuta av och göra mig redo, för om exakt en vecka börjar jag min 4e ( :O ) termin på UTA, och om 3 veckor drar inomhussäsongen igång för min del, det ni !!!! 
Detta är et bevis på att jag har förmkt fritid, men kan inte låta bli att tycka att det är lite kul hehe 
 

Watch more video of Steeplechase Workshop - with Stuart Stokes on flotrack.org



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0