Update ;)

Nu har det gått ett tag sedan sist, här är det full rulle hela tiden, jag hinner ju knappt sova nu förtiden ;) Härrom dagen fyllde jag år och hade en superbra födelsedag, som avslutades på resturang, och jag fick gratis efterrätt, bättre blir det inte !!!! 
Sedan har jag umgåtts en del med mina kära vänner accounting och micro economi, britisk litteratur har också fått vara med på ett hörn. Och nu är det snart dags för säsongsavslutning för inomhussäsongen. Sjukt vad tiden går fort. Blir väl ganska tuft att åstadkomma ngt fantastiskt på conference, men ska göra mitt allra bästa och det ska bli kul, jag ÄLSKAR att tävla. 
Ser nästan ännu mer fram emot nästa vecka, då börjar uppbyggnaden igen, sen är det tre veckors hårdkörning, innan det är dags för utomhussäsongen och då är det dags att skörda frukten efter ett helt års hårt arbete. Ahhhhh so exited, kan inte vänta på att få springa 1500 på UTAs hemma tävling igen, bara typ 3 och en halv vecka kvar !!!! 
Nu ska jag packa, ska upp 6 imorgonbitti, ve och fasa ;) 
Bild från resturangen i måndags, man kan även se resterna av efterrätten där de hade skrivit happy birthday, har fler bilder av den på marias telefon så ni får se dem en annan dag, men snodde denna från Marias blogg iaf ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0