Pers och ett par tankar från en 22 åring ;)

Nu borde jag egentligen skriva på min litterära anays av en artikel från 1800talet som behandlar kvinnors ställning under denna tidsepok. Inte särskillt intresant, desstu mer intresant tycker jag då att det är att berätta för er att jag persade igår. Kanske inte en jättebedrift då det är på en sträcka som jag bara sprungit en handfull gånger, men dock pers. Och om man konverterar och räknar lite så hamnar man på en tid runt vad jag gjorde på 1500 som bäst förra året. Inte så illa med tanke på att jag har en bit till toppform :D Mkt nöjd !!! 
Dock var det väldigt störigt, för arrangörerna räknade fel på varven, så när vi gick imål så trodde jag att jag skulle springa 200m till. Därför uteblev spurt, så vem vet, hade kanske kunnat bli ännu lite fortare. 
:) 
 
Av någon anledning får jag inte in klippet här, men ni kan se loppet i filen nedan :) ...
 
http://www.youtube.com/watch?v=os-zsKPt16U&list=UUWIt6Eh4wDwZ2G2SWjMM_zw&index=1
 
Imorgon fyller jag 22(eller är redan 22 i Sverige). Ganska fräsig ålder ändå, liksom 2 tvåor i rad. Sist det var så var ju när man var 11 och det var ju ett tag sedan. Nästa gång är vid 33 och det är som tur är långt dit ;)
Enda haken med 22 är att jag känner mig mer som 11. Undrar om jag känner mig som 22 vid 33 :P Well well, fotona nedan visar min psykiska ålder :D
 
Lite guidning till bilderna nedan, 1 storstädning i stallet, 2 min och elias fantastiska trähäst, 3 Disneyland i Paris ett fantastiskt ställe när man är 11 aka 22 ;) 
 
 


Kommentarer
matilda

Grattis till rekordet! Gud vad kul att det bara går framåt och framåt! :)

2013-02-19 @ 08:21:08
URL: http://matildalundberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0