Lycka !!!

Vilken känsla!!! 
Igår gjorde jag ett av de bästa loppen jag någonsin gjort. Tiden var kanske inte den bästa men taktiskt kunde det inte bli bättre. Körde sista sträckan på DMR (stafett), och när jag fick pinnen så var det ett ganska stort gapp fram till 3e och 4e platsen. Jag var HELT hög på adrenalin och började sprinta ikapp tjejerna framför. Sakta men säkert tog jag mig ikapp och förbi, så jädra nice. Och det är inte vilka tjejer som helst att springa förbi utan starka tjejer som sprungit superbra. Lite synd att tiden inte blev så bra, kändes som om jag sprang assnabbt, men så går det när man sprintöppnar på 1600ms höjd ;) 
Detta var dessutom sista eventet för dagen så alla var där och skrek och heja, helt galet vilken kick det var, så glad att jag fick springa. Nu hänger jag på hotelrummet och laddar om för 3000, wish me luck !!! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0