Knäuppdatering

Mkt bättre dag idag, t.o.m. knäet mår bättre när huvudet är med ;) Har kört med ett knäskydd som ska hålla knäet på plats, och det hade funkat jättebra om inte det var för att jag ist får kramp i låret och vaden eftersom det blir klumpigare att springa med. Så ska bara köra med de när jag har lite kortare pass. Imorgon ska jag få lite rehabövningar, så får vi hoppas att det blir bättre snart!!! Har ju harft ont i en och en halv månad nu så börjar bli lite småsegt :P 
Ser iaf väldigt mkt fram emot att få springa i helgen, coach ville egentligen inte skicka så många men eftersom jag sprang så skräpigt sist så får jag en chans till, det är jag väldigt glad för och ska ta tillvara på den !!! 
Dags att avsluta allt plugg, morgonträning 6.30 så det blir sängen tidigt :) 
Har inget nytt i bildväg att erbjuda så får bli en gammal på mig och caroline :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0