Problemlösning

Ytterligare en bra dag. Fast idag så insåg jag att jag har en hel del jobb i skolan den här semestern. Massa långa papers och redovisningar. 
Men som sagt over all så har det varit en bra dag :) Det har varit varmt, och jag har traskat över hela campus för att fixa med massa papper och signaturer (amerikanarnas favvosysselsättning). 
Föresten härromdagen så lyssnade jag på en sommarpratare som pratade om problem. Kommer inte ihåg vem det var, men det var en sjukt bra filosofi. Det hela gick ut på att om man hade något som störde en så skulle man först klura ut om det hela var en omständighet eller ett problem. Om det är ett problem så går det att lösa, om det är en omständighet så behöver man inte lägga någon energi på det, utan bara acceptera det hela. Alltså behöver man aldrig bli upprörd över något, för man kan lösa alla problem. Smart va !!!
Nu är det snart dags för dagens andra träningspass, imorgon ska jag vila, det är mina ben tacksamma för ;) 
 
 
 
Nya shorts+tshirt idag, nice ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0