Volaren och trassel

Jisses vad mkt som händer hela tiden, har ju inte tid att hänga här så mkt :P Denna veckan kunde varit bättre kan jag säga. Började i måndags med att jag blev av med mina nycklar+mobil+id etc. Iaf så var det ngn snäll tjej som hittade den och hon var hard core och ringde hela min kontakt lista :P Fick tillbaka den men fick träna själv för missade själva träningen. Igår blev min fot värre(har en infekterad tå) och det satte säg väl i knäet så fick ont där också. Summa sumarium ingen hårdträning igår heller :P Men med lite voltaren har det löst sig och idag känner jag inget iaf :) Dessutom har jag en massa prov och inlämningar denna veckan :P Riktig höjdare !!! 
Men nu börjar allt falla på plats och jag ska bara ta mig igenom två dagar till sen är det helg :) 
Ett mindre problem är att jag nyss åt upp mitt sista russinpacket. Det innebär att mitt sockerförråd är totalslut, HJÄLP!!! Ska hitta en lösning imorgon ;) 
Långt inlägg om ingenting cred om ni orkade läsa :P 
 
När saker inte går på räls drömmer jag mig hit :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0