Lite uppdatering

Nu har det allt varit lite lång bloggtorka här :P Har haft helt sjukt mkt att göra och när jag itne haft ngt att göra så har jag varit helt död. Igår hann jag tex. med 5 timmar i en buss, en tävling+2 träningspass, tvätta, plugga och se på film (eller typ 5 min av den innan jag somna). Nu har jag fått en del att göra i skolan också så det blir inte så mkt tid över. Igår gick det iaf bra, laget vann och jag slutade 2a, hade velat vinna menmen har grämt mig ett dygn nu så det är väl dags att släppa de :P Här är lite bilder...
 
Jätteäcklig spindel :P 
 
trötta tjejer innan start
 
Jag flätade johannas hår när vi väntade på starten
 
smile
 
I mål :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0