Julafton i september

Intensiv dag, har typ hunnit med allt och inget. Pluggat en massa, hjälpte Gabriela på lunchen och varit uppe på stadion och fått nya skor :D:D och tränat såklart !!! 
Nu ska jag äta lite sen åter till plugg, eller är lite sugen på en yogaclass som startar kl 6, men är inte säker på att jag orkar :P Tar det på torsdag ist ;) 
 
 
Woho nya spikes och snygga t-shirts :)
 
 
Och nya joggingdojjor :) Haha jag är förövrigt lindad om ena foten :P Fick skoskav när jag sprang med dem idag så när jag kom tillbaka bad jag om ett plåster, och plötsligt var det tre man där och jag fick både second skin, plåster och två olika sorter lindor haha och fick inte ens sätta på mig plåstret själv...only in america :P 
 
 
Dags att skrota de gamla trotjänarna. Kanske inte syns så bra på bilden men de har sett sina bästa dagar :P 
 
Jag fick förövrigt lämna en intervju idag till tidningen. Haha lite kul ändå men usch vad jobbigt att uttrycka sig och det var på telefon också och han ställde en massa konstiga frågor och jag bara ööööhh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0