First cross country meet

Well, well då var första loppet avklarat. Nöjd är väl kommentaren, hade hoppats kunna springa lite fortare och få lite mer flyt. Ist kändes det som om jag inte riktigt kom in i loppet och trotts att det kändes bra så började det aldrig riktigt rulla på. Känner mig i form men antar att jag måste jobba lite till om jag vill kunna få riktigt bra tider, som tur är så har jag 8a veckor kvar till conference. 
Hade min alldeles egna super fotograf på plats :D 
 
Innan loppet, jösses vad kort jag är...eller är alla andra väldigt långa :P 
 
Stride innan start 
 
Ready to go 
 
Starten
 
Halvvägs, haha usch vad jag ser trött ut :P 
 
Coach hejade på, kanske inte syns på denna bilden men han har en fantastisk hejarteknik som tyvärr oftast har effekten att man börjar skratta ist för att springa snabbare :P 
 
Killarna sprang superbra och hade top 5 i hela tävlingen :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0