17.54

Jisses vad fort jag sprang. Helt kokko. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv hehe fick ha hjälp för att komma från målet :P Banan var tydligen kontrollmätt men det var helt perfekta förhållanden och supersnabbt underlag. Alla sprang skitsnabbt i början så jag kunde plocka folk allt eftersom svinnice. Men usch och fy för sista kilometern. Vill aldrig springa 5k på bana, det må gå fortare men fy vad dåligt man mår efter. Inte van vid långa race längre, längsta innan var ju 3.5k. Nästa lopp är 6k ajajaj säger jag. Nu ska jag somna med ett leende på läpparna God natt !! 
 
De 10 bästa fick varsin ryggsäck hehe jag var fortfarande helt excited över min tid :P 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0