Shopping

Idag blev det en låååång men trevlig shoppingdag. Trodde jag skulle vara hemma vid 2 men vi kom hem nu (lite över 5). Blev iaf en hel del fynd. :) Fick också träffa en annan svenska som bor här eftersom hennes kille pluggar på UTA. Svenskgänget växer !!! 
Nu ska jag sova och plugga lite innan jag ska möta upp min engelskgrupp. Vi har nämnligen bestämt att vi ska gå på ett så kallat haunted house i fort worth ikväll. Verkar sjukt läsktigt men ska bli kul iaf !! 
 
Vi blev av med Pierre och Emil, haha hittade dem läsande utanför, snygg bakgrund också va X) 
 
 
Mums ;) 
 
Det gäller att börja med julpyntet i tid, det är ju trotts allt redan oktober ;) 
 
Min belöning för att jag klarat mig halvvägs igenom terminen, dessutom var nästan allt på rea hehe :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0