Arkansas

Tjolahopp, idag var det race, jag bombade totalt och sprang inte alls så bra som jag gjort tidigare på säsongen. Vaknade upp imorse med en liten förkylning, som nu är värsta tvärstoppet i näsan. Så inte så konstigt att det inte gick bra, synd bara när det var ett så stort lopp. Men sprang ändå fortare än förra året och banan var långsammare iår för det var mkt lerigare, så det var ändå bra, också fick jag träffa en hel hög med svenskar, kul det med :) Nu sitter jag här med mina näsdukar och tkr synd om mig själv. Har känt mig kass hela veckan så bra ändå på det viset att det bryter ut.Hoppas Pierre kmr tillbaka från träningen snart, ska ha en riktig myslördag har jag bestämt mohaha. 
Hade med mig kameran men glömde ta bilder så det fick bli random bild :P 
Fast den är lite söt tkr jag :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0