Regionals update

Vanlig tråkmåndag, känner att det kanske är dags att bjuda på en uppdatering från helgen. Som ni kanske förstått gick det inget vidare. Efter halva loppet fick jag helt sjukt håll, kändes som om hela magen krampa. Så jag fick stanna. Tänkte gå av banan, men jag bröt ju förra året och ville inte göra de till en vana och dessutom blev jag då omsprungen av tjejer som jag var jämn med på banan förra våren. Sååå jag började springa igen och kände mig skitstark drog upp tempot...och så kom hållet tillbaka så jag fick stanna en gång till. Sen gav jag upp och jogga imål :P Men runt kom jag !!! och sjukast av allt är att jag ändå sprang snabbare än förra året, trotts två stopp. Nu tänker jag inte bry mig mer om det utan vara stolt över min säsong som gått sjukt bra!!! Efter två dagars säsongsvila taggar jag bana om två ynka månader drar de igång sen är det 1500 fokus som gäller, och det är ju ändå det som är det roligaste :) 
 Här har ni loppet, hehe jag är ju inte direkt med så mkt men bara så ni får se hur loppen går till här ;) Tkr det är så kul att alla alltid skriker relax, liksom inte helt lätt när det är trånga passager och många tjejer :P 
 

Watch more video of 2012 NCAA South Central Regional Cross Country Championships on flotrack.org



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0