Första inlägget

Jaha då var det dags att skriva det första inlägget i min alldeles egna blogg. Som de flesta av er vet så bloggade jag ju med Maria förra året, men eftersom hon inte ska åka tillbaka till USA har vi bestämt att börja blogga var och en för sig. Har dessutom haft lite blogguppehåll sedan jag kom hem från USA i våras så det känns mkt märkligt att sätta igång igen, fast bra också på ngt vis :D
Tänkte inte låta detta fösta inlägg bli någon roman, har ägnat hela förmiddagen åt att försöka få en egen header, och med min högst begränsande teknikkunskap tog det hela lite tid. Så hoppas ni får trevlig läsning här framöver !!!
Puss och Kram
Hannah
Har väldigt svårt att tro att ni inte vet hur jag ser ut på nära håll men bara för att vara på den säkra sidan har ni här en bild på mig :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0