Next: Finals week

Finals week är här, eller den börjar på torsdag och pluggandet går riktigt dåligt, antar att jag bara måste bestämma mig, men bara sitter och stirrar på allting och får nada gjort :P Dock har jag fått in en riktigt bra träningsvecka :) Eller passen har väl inte gått strålande men har fått in många mil :) Har sprungit 4 mil bara igår och idag :D Längtar till att formen ska komma tillbaka och jag hittar känslan igen. Såg att det snöar hemma, hmmmm ser INTE fram emot att komma hem till minusgrader. Längtar hem vansinnigt mkt men här var 26 grader igår och idag är det ännu varmare, så har ingen lust att komma hem för att träna längre :P 
 
Vi provade på kylan när vi var på en utställning med isskulpturer...det var -13 grader där inne och vi höll på att frysa ihjäl ;) 
 
Laddade;) 
 
Lättade att vara tillbaka i rumstemperatur :) 
 
Julkrubba i is vs. Texas julkrubba 
Kallt !! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0