Första dagen på svensk mark

Sååå skönt att vara hemma !!! Njuter i fulla drag (även såhär jvart över 6 på morgonen). Trotts att det är superhärligt att vara hemma så var igår lite fyllt av trubbel. ALLT som kunde gå fel gick fel. Började dagen med att gå ut med olvon. Kom tillbaka efter en långpromenad och skulle dammsuga. Pang säger det och strömmen går. Strålande, tänkte ringa till mamma eftersom jag inte fick på strömmen, men funkar internet eller telefon...NOPE :P Tänkte då ta min mobil men den hade jag ju haft med mig när jag var ute och gick med olvon... och lyckats tappa den, underbart. Sååå det hela avslutades med att jag fick springa ut och leta, kul då att jag varit ute och gått långpromenad och mobilen kunde vara ungefär varsom i hela småbåtshamnen. Men hittade den tillslut trotts ett par timmar av panik. Avslutade sedan kvällen på atte så gytt att vara hemma :) Nu ska jag strax, eller ja om ett par timmar, träffa Frida <3 och sen kmr Pierre, kan inte bli så mkt bättre !!!!! 
Hemma hos lille Olvongolvon :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0