Min första class

Hade nyss min första class i macro economi. Själva classen gick väldigt bra och jag tror allt blir super. Men hjälp vilken panik jag hade innan. Jag var ute i god tid för jag skulle hitta rätt sal och allt. När jag kmr in på campus inser jag att jag glömt mitt schema där salsnumret står uppskrivet. Fick sprinta till biblan för att printa ett nytt. Problemet är att när jag kmr till biblan har mymavs (sidan där man kan se sitt schema ) totalkraschat :P Det var då mindre än tio min till min class skulle starta PANIK!!! Så jag sprang till businessbuilding utan att ha en aning om var jag skulle ta vägen. Väl där hittade jag ngn snäll administrationstant som kunde hjälpa mig, problemet var att hon inte heller kom in på mymav. Ännu mer panik :P Men efter att ha träffat 5 olika tanter var där äntligen en som kunde hitta mitt schema och det visade sig att min class var i rummet intill och jag steg innanför dörren prick 9.30. Aldrig mer säger jag bara, kmr tatuera in mina framtida scheman :P    
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0