Ingen större allmänbildning här inte :P

Idag på min Politikclass skulle vi göra en liten public poll. Allstå en undersöking. Alla fick ett kort och alla kort hade olika färger. Läraren läste sedan upp en fråga för varje färg. De första frågorna var typ "Om Obama var en bil vilken typ av bil skulle han då vara?" Nästa var samma fast med Mitt Romney. Sedan kom de till frågan jag skulle besvara. Om Paul Ryan var en bil vilken bil skulle han då vara?...jag bara ööööhhh, vem fan är Paul Ryan :S  PANIK, alla började skriva sina svar och jag försökte snegla på tjejen bredvid mig, haha då ser jag att hon också sitter och tuggar på pennan och inte heller har en aning om vem denna snubbe är :P Som tur var hade hon en Iphone och jag kan nu upplysa er om att Paul Ryan är en republikansk crongressman och kmr bli vice president om republikanerna (gud förbjude) vinner valet. Så nu vet ni det ;) 
Snart ska jag upp till stadion och printa lite saker innan det är dags att ta nya foton till årets roster.
Såhär såg jag ut förra året :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0